Monday, March 20, 2006



Tankar, gjorda i photoshop 2006

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hett..

6:01 AM  
Blogger RedAngel said...

eller hur...gick fan rätt snabbt, satt å lallade igår medans jag snacka med dig å nisse :)

6:57 AM  
Blogger Min kopp te! said...

Åh vad fin!!
En sån vill jag ha som tavla på väggen.
Gör du stora bilder?
Som man kan skriva ut och rama in?
Hoppas hoppas och hoppas de inte kostar flera milioner dina tavlor så lilla jag kanske har råd;-)
Men jag förstår så klart om dom gör det.
Allvarligt så är du super på att måla!
Kramelikramar!

6:31 PM  
Blogger RedAngel said...

Jupp Ankie...jag gör dem stora, men för att få in här så minskar jag en kopia annars tar det en evighet! (gissa varför mina datorer alltid gråter *S* minne för lite bla bla...)
Men..något har hänt med bloggen, kan ej ladda upp fler bilder?! Har du upplevt det samma?!

3:42 PM  

Post a Comment

<< Home