Wednesday, December 06, 2006

























Här har vi ytterligare en tavla jag gjort, eftersom jag gillar snirklar och blyerts så fick det bli ett ansikte, som jag iofs oxå verkar ha en förkärlek att måla eller rita av har jag märkt när jag gått igenom vad jag har kvar av mina små alster.
Den är gjord helt ur fantasin...men så tänkte jag hmm...asså den påminner mig om någon, kan bara inte placera nyllet men sen slog det mig.
Ta mig sjutton är det inte lite prinsessan över det hela? Vad heter hon nu då...ja just det Viktoria. Vill minnas att hon har en speciell haka & alltid skjuter ut den på bilder man sett.
Det får väl va en liknelse...om det e fler som tycker så så klottra en komentar! (man e ju liksom svältfödd på dem här konstigt nog, ingen tycker något?!)

1 Comments:

Anonymous Best Online Poker Bonus said...

Certainly, it is right

6:51 AM  

Post a Comment

<< Home