Tuesday, December 04, 2007

Då har jag invigt akrylen...här är det första verket med det meidet. Och nog var det en chock hur snabbt det torkar, hann ju knappt tänka klart motivet innan det klibba till sig. Har ju aldrig hållt på med sånt är väl mer van vid olja eller akvarell, så det blev ett intressant möte!

Och nu är ju fotot helt menlöst dåligt...en otrevlig mobilbild, men jag orkade liksom inte leta rätt på digitalkameran *hehe*.

men eftersom jag uppdaterar så pass sällan nu efter man fick bebbe på armen (ja, man hinner liksom inte raffsa fram alla penslar & tuber innan matvraket ska ha påfyllning, än mindre komma på vad som kliar i fingrarna...vad är det för motiv vi ska smeta på plats?!)

Men...det artar sig, lillen blir större & jag får mer tid över åt annat än torka bebis!

Håll tillgodo...I´ll be back...sometime...

Labels: , , ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej!
Jag fick ett tips om din sida från "SOFFAN". Har kollat runt och läst lite. Bebisar som blir större tar bara mer och mer tid..så gör dig inga glada förhoppningar :-))
Nyllet i olja tycker jag är skitsnygg. Jag länkar till den från min sida om det är okey?

http://www.metrobloggen.se/skattkistan

10:21 AM  
Blogger Stina said...

Vad snyggt!:-)

12:27 PM  
Blogger RedAngel said...

heh...soffan? vem det nu kan vara...men alla är välkommna och visst, det är bara att länka på!

*S* Ja, barn tar mer tid när de blir äldre...det är bebis nr.2 så jag vet vad som väntar mig...men jag är envis som få & han verkar vara en softare som bara vill hänga med!

8:04 AM  
Blogger RedAngel said...

Tackar hemma på landet =) alltid roligt att få kommentarer & se vad folk tycker eller inte tycker om det man klottrat!

8:05 AM  

Post a Comment

<< Home